mai 2010

På hytta til Tino del 2. Med harpen til Malin fikk jeg tre fine torsk på ti minutter! Hilsen dok

Vi er på hytta til Tino. En skummel mann uten ansikt ventet på oss. Heldigvis var vi fire mot én, så vi banka ham lett.

Årets kulinariske høydepunkt så langt hadde jeg på en dessertrestaurant i Ungarn i forrige uke. Ja, du hørte riktig. En restaurant dedikert til den viktigste bestandelen av et godt måltid. Her kunn...

Frakken er der. Bevegelsen er der. Men det er en ting blotterspiren fra Gjøvik ha misforstått.

Doktoren og en lokal representant fra fan-klubben i Gjøvik.

Dansken slukna i stolen i går natt etter en lang dag og kveld på Gjøvik.

Fikk denne meldinga her om dagen fra et ukjent nummer. Litt fint og litt rart. Alis

Ukens sveis. Også denne uken går Apen av med seieren.

Fingern og Alis skaper vakker musikk av glass på Litteraturhuset.

Alis stakk ut det ene øyet sitt i protest mot de høye bensinprisene.

Apen prøver å få kunstner-image. Han later som han er Thomas Dybdahl, sitt store forbilde, sitter i landlige omgivelser og grunner over livet og drømmer om å være beat-poet.

tidenes feteste plakat? Her kombineres hamburgerens fristelse med fete fonter og god stilforståelse.

Superkult med kniv, sang Dane, og kutta seg opp på hele magan. Konserten på Gjøvik ble en herlig og blodig affære.

Alis ringer den lokale piano/orgelstemmeren. Men forgjeves.

Ukens pølsedude: Apen.

Vi har fått splitter ny bandbil! Herre banan! Og vi er i gjøvik. Dette blir helt ko-ko!

Ukens sovebilde av Apen

Legg spesielt merke til den noe spesielle benstillingen.

Ukens sveis. I dag: krøllesveisen.

Søndagsrapport del 1

Søndagsrapport del 1. Som den friluftsfriskusen jeg er dro jeg denne søndagen, som alle søndager, på utflukt. Her fikk jeg foreviget nok en drøm: å få sitte på den gamle traktoren på Asker Museum. ...

Søndagsrapport del 2

Del 2: På Asker Museum hadde de griser. Man fikk lov til å klappe dem hvis man turte. (Jeg turte ikke).

Søndagsrapport del 3

Del 3: ...og høner. Høner liker jeg godt. De lager egg og er stort sett kule folk, som går rundt og chiller´n og koser seg gløgg.

Datsun stjålet!

Min kjære Datsun 280z 75-mod er stjålet! Sist sett i Oskar Braatens gate i går ettermiddag. Reg.nr CF 43895, sort. Sjelden bil, så hvis du ser en sånn, er den garantert min. Takknemlig for tips!Dok...

Store deler av Yoga Fire er på fisketur i marka med vår kompis Kim Dog. Jeg fikk seff den første fisken, nemlig denne enorme abboren. Jeg fisker med mark, de andre er flue-nørds. Hilsen reisende Doc.

Ukens sovebilde av Apen

Den amerika-baserte fotografen/generelle gromgutten Erik Asla har fått oppdrag andre norske fotografer bare kan drømme om. Asla har tatt bilder for alt fra Interview til Vanity Fair - bare for å ne...

Raggen viser robot-dansen sin.

Resultatet: langt fra perfekt, men det er ihvertfall ikke Vanessas skyld.

Trebein har blitt spraya I trynet med tåregass I dag morges, og har derfor pådratt seg et utslett I hele ansiktet. Vanessa fikser opp ved hjelp av concealer fra mac og pudder fra guerlain. ( Dette ...

Chirag er jævlig nøgd med iTunes-plasseringa. Trebein er sliten etter helga, men ved svært godt mot.

Vi er på vei hjem etter braksuksess i Kongeparken

Vi er på vei hjem etter braksuksess i Kongeparken. Chirag har ditcha nightlineren sin fordi han heller vil henge med oss. Stigen og dan har laget avanserte liggestoler av bagasjetraller.

Dansken og Alis blir intervjua I Kongeparken etter konserten. Takk til alle som kom. Dette var sjukt!

Alt ser bra ut på backstagen i Stavanger. Bortsett fra en ørliten detalj.

Ny spalte: Ukens Sveis

Og endelig! Her er det svært mye omtalte bildet av meg og Alberto Tomba! Enjoy. Apen

Jeg har endelig rydda på det sagnomsuste lageret mitt og der fant jeg noen skatter. Som for eksempel dette bildet av meg og Trebein. Legg spesielt merke til jeansa til Trebein. Apen